Výsledky akcí

Lyžařský výcvikový kurz v Říčkách v Orlických horách z pohledu účastníků

Poslední týden v únoru jsme podnikli školní výlet do Orlických hor. Cesta tam mi utekla velmi rychle. Na lyžařském kurzu jsme se zdokonalovali v našich lyžařských schopnostech a užívali jsme si volný čas se svými kamarády. Počasí se nám velmi vydařilo, dokonce i místní lidé nám tvrdili, že jsme si vybrali ten nejlepší týden. Při lyžování nám slunce svítilo do očí a bylo teplo. Ve středisku se nachází tři druhy sjezdovek rozlišené podle náročnosti, modrá, červená a černá. My jsme nejvíce jezdili na červené. Poté co jsme se vrátili ze svahu na sokolskou chatu, dostávali jsme večeře. Nato, že je chata hodně stará byla v dobrém stavu. Učitelé pro nás vždy měli vymyšlený zábavný program, který obsahoval skupinové hry. Poslední den před odjezdem jsme měli diskotéku, kterou jsme si všichni užili.

Matěj Fráňa, 7.A

Poslední týden v únoru jsem si pořádně užila. Jeli jsme do Orlických hor – ski centrum Říčky a podle mě, jsou tam nejlepší sjezdovky. Byly tam tři, modrá, červená a černá. Mně teda nejvíc bavila ta červená. Napadl krásný sníh a počasí nám přálo. Sice jsme tam pobyli jen od 26.2. do 2.3., ale ty dny s mojí třídou 7.A a 6.A, byly úžasné. Moc mě teda nebavily běžky, hlavně kvůli tomu, že mi to nešlo. Ale stále to považuji za úžasný zážitek. Ve středu jsme měli diskotéku, a ta mě hodně překvapila. Myslela jsem, že to bude nuda, ale nakonec jsem si to opravdu užila. Tančili jsme, zpívali a dělali různé ,,blbosti”. Dostali jsme dokonce i párek v rohlíku s kečupem nebo s hořčicí. Po tomto dnu jsem byla opravdu unavená, ale spokojená.

Hana Plačková, 7.A

26.2. v cca. 14: 00 hod. jsme vyjeli do Orlických hor. Cesta trvala cca. 3 hodiny ale vůbec to nevadilo. Když jsme dorazili vykládali jsme autobus. Bylo to náročné, ale nakonec jsme to zvládli a ubytovali se na pokojích. My měli pokoj č. 6. Další dny jsme vždy od 9:00 do 16:00 lyžovali a na chatu jsme jeli takovou lesní cestou. Večerní programy byly různé. Většinou soutěže a jednou i film jménem Poslední závod, který byl natočen podle skutečné události. V úterý, 28.2. večer jsme vyrazili na běžky, které nikoho moc nebavily. V areálu Ski Říčky se nachází tři sjezdovky různé obtížnosti: modrá o délce 1500 m , červená o délce 1200 m a černá o délce 1000 m. Ve středu, 1.března večer byla diskotéka, kterou si všichni užili a na druhou večeři se navíc podávaly párky v rohlíku. Ve čtvrtek, 2.března kolem 17:30 hodiny jsme z hor odjeli a do Přímětic dorazili kolem 21:00 hodiny. Bylo to senzační.

René Nikolas Vrátil, 7.A

Dne 26. 02. 2023 vyrazila třída 6. A a 7.A. na hory do Říček v Orlických horách. Cesta trvala 3 hodiny, bylo to náročné, ale zvládli jsme to. Bydleli jsme v sokolské chatě Svárná. Když jsme přijeli, šli jsme si vybalit a nachystat se na další den. Druhý den po probuzení už na nás čekala výborná snídaně a svačina. Na svah nás odvez SKI bus. Lyžovali jsme od 9 – 16 hodin. Na chatu jsme přijeli na lyžích. Po náročném lyžování jsme šli ještě na běžky. Pro většinu z nás to byla premiéra. Druhý den nás čekalo krásné slunečné ráno a tak jsme s chutí lyžovali celý den. Každý večer si pro nás paní učitelky přichystaly úžasný program. Poslední večer jsme měli skvělou diskotéku. Lyžařský výcvik rychle utekl a moc jsme si ho užili. Už nyní se těšíme na příští rok.

Kristina Krátká 6. A

Dne 26. února 2023 v neděli jsme se společně s třídou 7.A vydali na lyžařský kurz do Orlických hor. Cesta autobusem trvala přes tři hodiny. Po příjezdu jsme společně vybalili autobus a rozdělili se do pokojů. Seznámili jsme se s programem kurzu, desaterem chování na sjezdovkách, navečeřeli jsme se a šli spát. Večerka byla v deset hodin večer. Ráno hned po snídani jsme jeli ski busem do lyžařského areálu Říčky. Na svahu jsme jezdili po družstvech. Střídali jsme modrou, červenou a někdy i černou sjezdovku. Kolem čtvrté hodiny odpoledne jsme ,,dobrodružnou“ lesní cestou sjeli na chatu Sokolů, kde jsme pobývali a dobrovolníci z 6.A vyrazili na běžky. Po návratu jsme si dali výbornou polévku a druhé jídlo. Večer pro nás paní učitelky připravily zábavné hry. Další dny vypadaly podobně, jen večerní programy byly jiné. Zhlédli jsme například film Poslední závod a nejlepší byla diskotéka, kterou jsme si moc užili. Po čtvrtečním lyžování jsme si po příjezdu na chatu sbalili věci, uklidili pokoje a vyrazili domů. Hory byly super. Určitě bych si je chtěla někdy zopakovat.

Valerie Kolibová, 6.A

Celá fotogalerie z LVK ZDE!

Adresa školy

www.znojmocity.cz

Pro zakázky malého rozsahu

využíváme nástroj JOSEPHINE.

© Copyright 2020 ZŠ Prokopa Diviše a MŠ, Znojmo - Přímětice 569. Všechna práva vyhrazena.