Výsledky akcí

Třídní výlet do Prahy 8.B

Náš výlet začal v 6:30, když jsme vyjeli z nádraží. Do Prahy jsme dojeli přibližně v 10 dopoledne a jako první jsme jeli do hostelu. Tam jsme se vybalili a vyrazili. Naše první zastávka mířila na Petřín, poté do Strahovské knihovny, dále na Pražský hrad atd... Chodili jsme různě městem, ale to nejhlavnější nás čekalo večer..... Národní divadlo!!! Bylo to úžasné!!! Prošli jsme se po noční Praze, kde jsme stihli i hodiny Orloje a pak zpátky do hostelu. Další den byl opět náročný, všichni byli unavení a už bolely dost nohy.  Národní muzeum jsme procházeli křížem krážem, bylo to fajn, a poté jsme zamířili do Paladia a z Paladia na autobus domů. Hrozně jsem si výlet užila a jsem ráda, že jsme tam jeli. S.N.

Praha byla moc krásná, prošli jsme krásná místa, na která budu ráda vzpomínat. Nikdy nezapomenu na Národní divadlo a chrám sv. Víta - to bylo úžasné. Také nikdy nezapomenu na pohádku před spaním od Xeni. A navíc autobus plný zábavy. A nejvíce se mi na tom líbilo, že jsem tam jela se svými spolužáky a moc jsem si to užila. A.N.

V Praze si mi moc líbilo. Nejvíce asi chození po památkách. Např. Pražský hrad, Katedrála sv. Víta, židovská čtvrť a také Zlatá ulička. Cesta byla také dobrá. Všechno dobře dopadlo a mně se to v Praze moc líbilo. A.G.

V Praze to bylo sice namáhavé, ale ty krásné zážitky stály za to.
Nejlepší byla návštěva Národního divadla.
Bylo to tam celkově krásné, jak divadelní hra, tak i prostředí.
Také jsem ráda, že jsme tam byli skoro celá třída a všichni si to svým způsobem užili.
A také jsem ráda, že to s námi paní učitelky celé dva dny vydržely. N.K.

Fotky naleznete ZDE.

www.znojmocity.cz

Pro zakázky malého rozsahu

využíváme nástroj JOSEPHINE.

© Copyright 2020 ZŠ Prokopa Diviše a MŠ, Znojmo - Přímětice 569. Všechna práva vyhrazena.