Informační centrum mikroregionu Přímětice
a) počet žáků využívající školní informační technologie mimo výuku a zájmové útvary v ŠD a ŠK
původní stav: v průměru 2-4 denně
předpokládaný stav: v průměru minimálně 8 denně
skutečný stav k 31.12.: v průměru 12 denně
b) počet rodičů zapojených do „Školního e-mailového informačního systému“
původní stav: přibližně čtvrtina rodičů
předpokládaný stav: minimálně polovina rodičů
skutečný stav k 31.12.: více než třetina rodičů
komentář: pro dosažení plánovaného cíle bude potřeba dlouhodobější masivní
kampaň mezi rodiči
c) počet rodičů se zřízeným účtem a e-mailem na školní doméně
původní stav: 0
předpokládaný stav: minimálně pětina rodičů
skutečný stav k 31.12.: 4% rodičů
komentář: většina rodičů již má funkční mail, počet účtů na školní doméně se bude
zvyšovat pozvolně
d) počet rodičů přistupujícím ke svým datům a informacím přes webové rozhraní
původní stav: 0
předpokládaný stav: minimálně pětina rodičů
skutečný stav k 31.12.: počet návštěv školních stránek se zvýšil patnáctinásobně za srovnatelné období v minulém roce. Přístup k datům současný systém z hlediska bezpečnosti neumožňuje
e) počet pedagogů aktivně využívajících „Školní e-mailový informační systém“
původní stav: 2
předpokládaný stav: 25
skutečný stav k 31.12.: min. 25
f) počet pedagogů spolupodílejících se na aktualizaci a vstupech na školním webu
původní stav: 1
předpokládaný stav: minimálně 5
skutečný stav k 31.12.: 5
g) počet pedagogů používajících ke své výuce informační technologie
původní stav: informatika, výukové programy v jednotlivých předmětech
předpokládaný stav: kromě předchozího časté využívání informačních a prezentačních technologiích v odborných učebnách
skutečný stav k 31.12.: zvýšila se četnost používání multimediálních zařízení v hudebně a učebně informatiky, všechny odborné učebny jsou zasíťované, ovšem limitujícím faktorem je nevybavenost školy přenosnými datavideoprojektory s přenosnými počítači.
h) počet zájemců z řad veřejnosti o využívání školního informačního centra
původní stav: průměrně 2-5 zájemců týdně
předpokládaný stav: minimálně 20 zájemců týdně
skutečný stav k 31.12.: minimálně 20 zájemců týdně
i) počet použitelných stanic se srovnatelným programovým vybavením k plnohodnotnému a efektivnímu zpracování a uchování informací
původní stav: viz ICT plán školy
předpokládaný stav: přibližně 50 stanic na stejné úrovni zapojených do jednotné serverové sítě
skutečný stav k 31.12.: 48 stanic ve dvou učebnách a kabinetech zapojených do jednotné sítě.
Vzhledem k cíli projektu a k výchovně vzdělávacím úkolům školy dojde:
a) pro žáky školy:
- k vytvoření podmínek pro samostatný přístup žáků školy k Internetu a dalším informačním zdrojům i mimo výuku a školní zájmové útvary
splněno
- ke sjednocení softwarového vybavení a propojení učeben, které umožní srovnání výukových plánů jednotlivých skupin v předmětu Informatika
splněno
- k účelnějšímu využívání celé jednotné počítačové sítě ve všech předmětech a prostorách školy
splněno
b) pro pedagogické pracovníky školy:
- k rozšíření a zjednodušení předávání informací jak žákům, tak jejich rodičům a to nejen dosavadní jednosměrnou komunikací prostřednictvím vedení školy
splněno
- k účelnějšímu využívání celé jednotné počítačové sítě ve všech předmětech a prostorách školy
splněno
- k větší motivaci využívat ve výuce nové multimediální a informační technologie
splněno v závislosti na vybavení školy prezentační technikou
- k možnostem přístupu do školní sítě přes webové rozhraní
splněn přístup k mailu, přístup k datům neumožňuje systém z bezpečnostních důvodů
c) pro rodiče a zákonné zástupce žáků:
- k vytvoření podmínek pro přístup rodičů žáků školy k informačnímu školnímu systému, možnosti vytvoření e-mailové schránky a přístupu k ní přes webové rozhraní, přístupu k Internetu a přímé elektronické komunikaci mezi rodiči a vyučujícími
splněno
d) pro veřejnost:
- k vytvoření podmínek pro přístup veřejnosti k Internetu a zpracování získaných informací
splněno
- k vytvoření obrazu školy jako přirozeného a otevřeného centra mikroregionu
postupně se naplňuje