Rozvoj multimediálních forem výuky

 

Přehled plánovaných a skutečných výstupů k 13.1.2007

 

Definice ukazatelů dosažení cílového stavu (indikátory, jejich stav před započetím a po ukončení projektu):

a) počet učeben umožňující současně multimediální výuku

    současný stav:             1

    předpokládaný stav:     4

    skutečný stav k 13.1.:  4

    komentář: učebny informatiky I a II (datavideoprojektory), hudebna (datavideoprojektor), učebna zeměpisu (interaktivní tabule s datavideoprojektorem)

 

b) počet pedagogických pracovníků využívajících pravidelně možností multimediální výuky

    současný stav:             4-6

    předpokládaný stav:     minimálně polovina

    skutečný stav k 13.1.:  6-8

    komentář: v současné době teprve probíhají setkání předmětových komisí a proškolování v oblasti prezentačních technik, prezentační technologie jsou aktivně využívány prozatím ve výuce

    informatiky, hudební výchovy a zeměpisu

 

c) oblasti využívající prezentační a informační technologie

    současný stav:             informatika, výukové programy v jednotlivých předmětech

    předpokládaný stav:     kromě předchozího časté využívání informačních a prezentačních technologiích v odborných učebnách a třídách

    skutečný stav k 13.1.:  informatika, výukové programy v jednotlivých předmětech, prezentační výuka v zeměpisu a hudební výchově

    komentář: viz bod b)

 

d) část pedagogických pracovníků využívajících k přípravám hodin aktivně počítačovou techniku

    současný stav:             přibližně jedna třetina

    předpokládaný stav:     minimálně dvě třetiny

    skutečný stav k 13.1.:  10 - 12

    komentář: viz bod b)

 

e) počet pedagogických pracovníků umožňující žákům přístup k výukovým materiálům na webových stránkách školy

    současný stav:             0

    předpokládaný stav:     učitelé II. stupně

    skutečný stav k 13.1.:  2

    komentář: viz bod b)

 

Souvislost s ostatní činností organizace:

Vzhledem k cíli projektu a k výchovně vzdělávacím úkolům školy dojde:

    - k vytvoření podmínek pro interaktivní výuku v multimediální učebně

    splněno

    - k vytvoření podmínek pro používání školního softwaru prezentačním způsobem ve většině učeben a tříd školy

    splněno

    - k účelnějšímu využívání jednotné počítačové sítě ve všech předmětech a prostorách školy

    splněno

    - k větší motivaci pro pedagogické pracovníky využívat ve výuce nové multimediální a informační technologie

    postupně se naplňuje

    - k větší motivaci pro pedagogické pracovníky připravovat výuku v prezentačních programech

    postupně se naplňuje

    - k postupnému vytvoření databanky výukového materiálu na webových stránkách školy pro potřeby žáků školy

    rozjede se naplno zřejmě od března 2007

    - k větším možnostem využívání prezentačních technologií v rámci doplňujících školních aktivit - školní družina, školní klub, zájmové útvary, organizace školení a akcí

    splněno